What Is So Special About Big Size People?


Apa yang menariknya tentang orang yang bersaiz X-Plus macam aku ini? Haha.. Soalan aku ini memang aku rasakan lebih susah dari soalan exam.. Haha.. Menurut kajian yang telah dibuat, tentulah di Malaysia, bahawa orang yang bersaiz X-Plus ini kebanyakannya bersifat:


· CERIA
· MUDAH BERGAUL
· KELAKAR
· DIINGATI (of course sebab dirinya yang comel dan montel)
· BERJIWA LEMBUT (jiwang, sensitif)


Jadi, sebagai kawan-kawan yang mengenali aku, aku punya criteria seperti di atas atau tidak? =)


Ulasan

edan coba berkata…
suka kaco owg jgk!!!!!!
gerammmm nyer!!!!!!!!!!!
Amboi3.. Mane ade suka kaco orang.. Saya nih baik laa.. Haha.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?