Doktor Cinta Luar Biasa (Yang Nak Bersara)


















Aku dah bersara jadi Doktor Cinta Luar Biasa.. Haha.. Poyo kan ayat.. Bukan apa.. Rasa diri dah tua dan tak sesuai dah.. Ekeke.. =.=

Doktor Cinta Luar Biasa orang gelar.. Gelaran ini diberi oleh Joegrimjow.. Aku pemilik blog Cahaya Yang Riang Gembira dan World Of You And Me.. Officially a doctor on 2nd April 2012.. Syukur Alhamdulillah.. Fasa baru dalam hidup akan bermula, iaitu dunia pekerjaan.. 


Erm.. Jodoh? Belum sampai seru lagi untuk Doktor Cinta Luar Biasa yang nak bersara ini kot.. Maybe one fine day.. Only Allah knows.. Till that time comes, I'm going to live life to the max..

Dipetik dari blog Linglung, kata-kata yang paling paling paling aku suka..

"Impiannya mahu jadi sang gadis pencinta terbaik yang mampu jadi sahabat sejati dan diari hidup buat pasangannya kelak.."

Sekian.. Wassalam.. =)


Lagi tentang aku ADA DI SINI..


Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.