The Journey Begins Here





Assalamualaikum.. Salam ku hulur khas buat kalian yang singgah ke duniaku ini.. Haha.. Ayat-ayat skema yang agak lama aku tak gunakan.. Well, it's not my first time to involve in the worlds of blogging.. Previously i have a blog under wordpress, now i join blogger just for fun.. Haha..


Di sini.. Aku cuma ingin berkongsi cebisan-cebisan momen dalam hidup aku dengan kalian.. Juga sesuatu yang berlegar-legar dalam dunia perubatan yang aku ceburi sekarang.. I just hope you guys will enjoy reading it just as much as i enjoy sharing it with you guys..


And officially, the journey begins here.. Let the love heal your soul.. Pyaar ka jadoo..

(P/S: Aku tak sangka aku boleh hasilkan post yang menggunakan ayat-ayat yang skema.. Well done Farhana..)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.