TO-I-LET

Assalamualaikum.

Happy weekend!! Salam 1 tengahari. Haha. What a weekend, lazying around, marathoning my favorite series. I managed to finish 3 series to be exact; Once Upon A Time, The Vampire Diaries, Marvels Agents of Shield and Sleepy Hollow. Gotta catch up with Supergirl and The Flash next. Of course, kena selit jugalah kerja sikit di hujung minggu. Walaupun prinsip aku, leave work at work, tapi kadang kalau dah deadline semua bertindan-tindan, nak tak nak kena jugalah bawa balik. Zzz.

Benda yang aku tergerak nak tulis ini, sebab aku nampak ada post yang tengah hangat orang cerita. Yup! The title says it all. Saja aje buat ejaan begitu, kalau eja TOILET macam tak berapa best. Hahaha. I was having the exact same problem when I went for outstation a few days back. Tandas dia tak ada hos paip, maksudnya jamban dia pakai bidet. To make matter worst, bathtub dia punya shower jenis yang stick to the wall. Now you tell me, how much I need to suffer. Kekeke.

Sepanjang aku duduk di hotel 4 hari, aku sangat rindukan hos paip dekat rumah. Siap termimpi-mimpilah oii. Seriously aku tak rasa bidet sesuai dengan culture kita, Malaysian. Rasa macam tak bersih bila tak ada hos paip. Semua "kerja" tergendala. I had to wait for 4 days to empty my colon's content, end up I had terrible constipation and going down with fissures and bleeding. Haha.

Katalah kalau tak ada hos paip pun, paling tidak pun shower bathtub janganlah buat yang stick to the wall. Please think about us, especially ladies. Heh. Nak ambil air sembahyang pun seksa okay sebab bathtub punya paip bawah terlalu dekat dengan tub dia. Kesimpulannya memang sangat tak praktikal dan aku faham penyeksaan yang penulis di Facebook itu tulis tentang tandas. Sebab itu kecintaan aku pada tandas cangkung tak pernah pudar. Hahaha.

Okay, kita pergi masak dulu untuk mengisi perut yang berkeroncong eh. Lain kali tulis lagi. Selamat berhujung minggu semua. Assalamualaikum.

:)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?