Tunggang Langgang | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Tunggang Langgang

4 comments
Assalamualaikum..


Balik agak lewat hari ini, 2 jam lewat.. Hanya berbuka dengan sebiji gula-gula saja.. Tapi aku tak kisah.. Sebab aku rasa aku macam dah tak ada perasaan sangat dah sekarang.. Tumpul.. Numb.. Tak tahu dah nak cakap apa.. Nak tulis apa.. Rasa hidup macam terumbang-ambing, tunggang langgang sekarang.. Aku macam hilang fokus dan tujuan, mungkin kepenatan hidup buat otak aku makin hari makin tumpul, tindakan aku sehari-hari makin lembab dan lembab.. Apa nak jadi entah? Aku tak jumpa lagi mana seronoknya hidup bila dah bekerja, mungkin sekadar duit saja, tapi kebahagiaan yang sebenar? Aku rasa kosong.. Kosong.. Kosong.. Hmmmm..

Selamat malam.. Assalamualaikum..


Heart Speaks : Rasa macam nak pergi jauh, tempat yang tak dikenali orang langsung dan mulakan semula suatu kehidupan YANG SEBENAR.. Tempat yang kamu tidak mengenali si Cahaya Yang Riang Gembira.. Hmmm..

4 Comments Here:

Saya berkata...

Malam itu bukan senantiasa, pasti matahari akan memunculkan diri. Kuatkan semangat utk terus bekerja.

Adziim berkata...

Hahaha... Aku faham perasaan tak kisah tu. Dah bertahun-tahun, masih hidup tapi kebosanan dan kekosongan.

farhana berkata...

Oh my dear...faham sgt perasaan tu.
Perasaan tak pasti hala tuju sebenar kenapa perlu bekerja.
Tapi kadang2 la rasa mcm tu.
Good luck my dear, live ur life! =)

Gentleman Frog berkata...

salam,

uish kena cari seseorang ni..

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.