Hal Yang Terindah

Assalamualaikum..

Lama sungguh dah rasanya aku tak dapat menulis sesuatu dengan perasaan seronok di sini.. Barangkali kesibukan yang menghambat, menjadikan aku bangun tidur pergi kerja, balik kerja tidur.. Tak ada apa yang seronok dalam kehidupan aku setakat ini..

Tapi aku masih bersyukur, ada lagi hal-hal yang terindah dalam hidup aku, walaupun kelihatan kecil, tapi untuk aku ianya tetap indah..

Hal Yang Terindah : Bila selepas 15 jam bekerja, 11 hari terus menerus tanpa cuti, bersengkang mata, berdiri dan berlari ke sana dan ke mari, DAN BILA TIDUR, terjaga dari tidur dan jam masih menunjukkan lambat lagi waktu nak masuk kerja.. Sesungguhnya itu sangat indah.. ^_^

Selamat malam semua.. Tidur dulu.. Semoga bangun semula esok hari dengan semangat dan emosi yang lebih kental dan kuat.. Assalamualaikum..


*Sesungguhnya SENYUM dan SESEORANG YANG PERNAH BUAT KITA TERSENYUM itu juga adalah suatu hal yang terindah dalam hidup*


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.