Fuhh.. I guess it has been a long long long time since last I wrote sumthing yang.. JIWANG??? Muahaha.. Dia dah mula dah.. Aku rasa aku dah jumpa identiti diri aku dalam dunia blogging ni.. Minah Jiwang.. Ahaks.. Semalam tengah duduk mengular depan TV, tengok HITZ TV, Asian Potion.. Keluarlah satu lagu, okey korang mesti dapat agak.. Yup.. Again.. Indonesian Band.. Heehee.. Lelaki Setia from Chili Band.. Indonesia banyak sangat band, sampai nama band pun dah naik nama-nama pelik.. Heehee.. Pape pun, nice laa.. Simple.. Chili weh, chili.. Huhu.. First time aku dengar lagu ni, aku suka.. Suka video clip dia.. Hehe.. Habis je terus aku rush depan laptop, download lagu tu.. Hehe.. Another song from Chili Band, Maafkan also quite okey.. Boleh layan.. Baik baik.. Bukan mahu story tentang band ya.. Ini entry jiwang.. Heehee.. Mahu open table.. Jom cerita pasal LELAKI SETIA.. Siapa yang rasa dia lelaki boleh mai sini lontarkan pandangan, tak kisahlah dia setia atau tidak, perempuan also can.. ...
Tajuk kedengaran sedap.. Eh silap.. Kebacaan sedap.. Hoho.. Tapi tiada Neng mahupun Bibik yang akan melibatkan diri dalam entry ini.. Hanya penghias tajuk semata-mata.. Biarlah mereka berehat.. Asyik bekerja memerah keringat.. Mendera? Atau didera? Hmmmm.. Jom borak soal rasa.. Soal cinta.. Lelaki dan wanita.. Ini orang pasti suka.. Hahaha.. Spouse = Soul Mate??? Neng dan Bibik hanya penghias tajuk dan bunga-bunga mukadimah.. Lupakan mereka seketika.. Fokus pada aku.. Ya.. Aku.. Heehee.. Entry ini kita cerita tentang soul dan mate.. Bukan orang bukan juga haiwan belaan.. Cuma 2 perkataan yang bila digabungkan ia menghasilkan magik dalam hati.. David Copperfield pun belum tentu dapat buat magik seperti itu.. Heehee.. apa itu soul mate??? Semua punya keinginan.. Desire.. Untuk bertemu soul mate.. Aku pernah juga mendahagakan kehadiran insan yang layak aku gelar MY SOUL MATE.. Tapi itu dulu.. Sekarang? Aku sendiri seakan tak berapa pasti sejauh mana kebenaran bahawa soul mate itu wujud.. ...
Entry short short saja.. Cepat-cepat.. Hehe.. Namaku Farhana, bukan My Name Is Earl.. Tahukah anda itu? Hehe.. Pasti tahu, tak tahu maka tak kenal, tak kenal maka tak angau macam sekarang.. Ahaks.. Tahukah anda juga bahawa dalam dunia blogging ini ada berapa ramai yang namanya Farhana? Haaaa.. Bukan aku tak suka ini nama, suka sangat sebab mak abah yang bagi nama ni pada aku.. Tambah lagi Jinbara dah popularkan nama aku.. Nama kita.. Ya tak Farhana Farhana sekalian? Hehehe.. Tapi dalam dunia ini blog, setiap kita kalau ingin mudah diingati orang, kene ada uniknya yang tersendiri.. Pada aku, nama itu yang paling utama.. Mungkin ada yang kata APA ADA PADA NAMA.. Ada sesuatu laa, something something.. Ahaks.. Macam nama blog aku CAHAYA YANG RIANG GEMBIRA.. Haaa.. Senang register tak?? ( hati melonjak riang sebab nampak ramai yang mengangguk.. ahaks.. ) Samalah juga dengan penggunaan nama.. Aku sebelum ni guna nama penuh Nur Farhana, then aku ringkaskan jadi Farhana.. Tapi semenjak dua men...
Ulasan