Drama Korea Terbaru ONE : Rain & Krystal Dalam My Lovely Girl

OST MY LOVELY GIRL

Krystal - All Of A Sudden




Assalamualaikum.

Dalam asyik duduk bercerita pasal weight loss journey, kadang kena juga rehatkan badan. Jadi salah satu cara untuk aku buang masa yang aku amalkan dari zaman study dulu sampai sekarang adalah dengan menonton drama-drama Korea, filem Hindustan yang bertimbun dalam hard disk.

Kali ini aku buang masa dengan RAIN. Dah lama tunggu drama ini sebenarnya. Sebab rindu nak tengok RAIN berlakon, asyik menyanyi saja kan. Kali terakhir dia berlakon drama tahun 2010 tak silap, drama The Fugitive Plan B. Tapi drama dia yang paling orang ingat dah tentulah FULL HOUSE.

Drama dia kali ini digandingkan dengan seorang penyanyi idol dari kumpulan f(x), iaitu Krystal, yang mana anda kenal sebagai Lee Bo Na dalam The Heirs. Dekat Korea minggu ini dah masuk episod ke 3 & 4. Masih awal lagi. Jadi sesiapa rasa nak buang sikit masa dia dengan menonton drama, cubalah download dan tonton MY LOVELY GIRL a.k.a SHE'S SO LOVEABLE.

Okay. Tak nak bebel banyak-banyak. Bertimbun lagi kerja nak buat. Jaga diri semua. Assalamualaikum.




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.