24 Ogo 2011

P/S : Tengah tunggu kad raya BIG BANG!!! =p

Assalamualaikum..
Salam Rabu..
=)



Mana mungkin kad raya pupus ditelan zaman.. Iya dak? Dan untuk pengirim di atas, eh cantiklah signature awak.. Lama tak menulis eh? Heee.. Siapa nak hantar kad raya ke sini, silalah.. Tak payah segan-segan.. Nak hantar yang besar gedabak dengan muzik pun, di sini sudi menerimanya..

Okay.. Minta diri dulu.. Laila Manja dah nak start.. Jaga diri semua.. Assalamualaikum.. =)

6 Comments Here

alaaa. aku tak dapat kad raya lagi tahun nih. oh sedih!!! grr

REPLY

alaaa. aku tak dapat kad raya lagi tahun nih. oh sedih!!! grr

REPLY

Eh..ehhh...dapat kad raya!
best! =)

REPLY

dapat kad raya! :D

REPLY

macam pernah ku lihat tulisan tangan tu tapi dimana ya ... ahak !! :P







me too ...

REPLY

ala, kalau rina nak post dari egypt, jauh pulak kan? heheh.


post dalam hati je boleh?


ada tepikir juga nak tengok laila manja tu tapi nak tunggu ana lulu habis dulu baru nak start tengok. hehe.

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes