Rainbow

Assalamualaikum.

Rainbow. Pelangi. 7 warna. Cantik. Indah. Warna-warni. Nikmat tuhan. Sekarang susah nak nampak pelangi kan? Aku rasa kali terakhir aku nampak pelangi rasanya dalam 2 tahun sudah kot. Pelangi kembar.

Bagi sesiapa yang pernah jenguk IG aku boleh nampak aku sangat obses dengan rainbow, atau apa jua yang berwarna-warni. Satu hari nanti bila ada rumah sendiri, aku akan pastikan setiap wallpaper di setiap inci rumah aku adalah motif pelangi. Biar berpinar mata tengok. Haha.


3 hari lagi usia dah nak masuk 28. 31 Januari yang sudah-sudah selalu aku minta adik-adik aku kek Boboi Boy. Tak malu. Haha. Tapi tahun ini terasa macam nak makan Rainbow Cake. Usha IG orang-orang yang buat homemade cake dekat Melaka, tengok harga, terbeliak biji mata. Memanglah boleh expect, maklumlah kek 7 lapis. Sah-sah akan cecah harga seratus lebih. Dulu-dulu bolehlah, pejam mata beli. Haha. Tapi sekarang, kena berkira sikit. Eh silap, berjimat cermat, bukan berkira. Hehe.

Sekarang tengah berkira-kira nak buat sendiri ke, atau macam tahun sudah, makan Boboi Boy sajalah. Tapi kalau datang aura rajin, dan menjadi kek pelanginya, aku selit sikit gambarnya nanti okay.
:)


I'm still earnestly searching for rainbow in my life. It's difficult, the journey ahead, indeed difficult. But I have no choice but to squezze through it right. Nak senang, kenalah susah-susah dulu. 

Have a great day ahead people. Take care. Assalamualaikum.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Setia Dari Lensa Mata Anda..

Soul Itu Jiwa.. Mate Itu Orang Gaji???

Farhana Itu Aku.. Mungkin Juga Dia..