Nilai

Assalamualaikum.

Aku simpan snapshot ini, pesanan ini, dalam telefon, dalam tablet, dalam laptop. Tapi aku memang selalu lupa. Lupa atau buat-buat tak ingat? Atau berkeras mahu ingat? Haha. Benda ini aku simpan untuk selalu ingatkan diri sendiri, untuk pesan pada diri sendiri.


But I guess I always forget this. I kept remembering, I kept talking, mentioning about a person who I guess never ever want himself to be remembered. Someone whom I guess never gonna like me like how I like him.

Farhana, itu terhegeh-hegeh namanya. Berhenti!! Ingat, nilai diri. Nilai diri. Nilai diri. Biar nak dekat orang yang nak pada kita. 

Huhu. I guess I need to be reminded again and again. Hmm. Sleepy already. Good night people. Assalamualaikum.


Ulasan

Time Traveller berkata…
Memang manusia kene selalu mengingati Allah dalam musibah ataupun dalam kegembiraan.. supayan hidup kita sentiasa di berkati dgn petunjuk Nya :D

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?