Kosong | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Kosong

2 comments
Assalamualaikum.. =)


Bila cuti duduk rumah, memang macam-macam benda nak dicuba dan dibelajar.. Tapi semua resepi yang senang-senang aje.. Salah satunya dah tentulah makanan di atas.. Puding jagung! Ada rupa tak? Nak belajar masak, tak susah mana pun.. Cuma tinggal nak atau tak nak saja.. Dan samada rajin atau malas.. Ada banyak benda lagi aku nak cuba buat, tapi buat masa sekarang, kemalasan adalah di tahap maksima sebab sibuk layan drama Korea yang berjela-jela sampai 60 episod.. Dah habis satu drama, sambung yang lain pula.. Haish! Tak produktif langsung.. Tak apalah.. Sekali sekala kot kan? =p

Cadangnya nak menulis semula macam dulu kala, masa zaman cinta-cinta, jiwa-jiwa merasuk entry.. Rindu sebenarnya nak bermadah, bermain bait kata, cuma perasaan sekarang kosong.. Entahlah.. Haha.. Maybe one day.. 

Have a great day ahead dear readers.. Take care.. Assalamualaikum..

*Soul yang ada dalam tulisan dan entry pun rasa macam dah lama hilang!*
T_T

2 Comments Here:

saya berkata...

puding jagung ni peberet kita time berbuka puasa. Bila la nk dpt rasa puding jagung org melaka yg bikin ... :p

Puteri Iqa Izyan berkata...

sedappppp. suke gile puding jagung. tp susah nk cari yg betul2 best. :(

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.