6 Apr 2012

Fantasi + Realiti


CREDIT TO STRAWBERRYTELLE.TUMBLR.COM

"Cinta itu menyakitkan apabila mencintai seseorang yang tidak mencintaimu. Cinta itu lebih menyakitkan apabila mencintai seseorang tetapi tidak berani menyatakan cinta itu."
PABILA CINTA MEMANGGILKU

- Bila fantasi bercampur dengan realiti -

Selamat hari Jumaat. Assalamualaikum.

5 ulasan:

Puteri Biru berkata...

cinta yg terpendam.. sakit. sakit. sakit!

iman berkata...

haha fana dah baca juga???wawaawaa kita sama wavelength lah! hehe

saya berkata...

cinta yang terbiar - jamal abdillah :)

mie berkata...

fuh!!
menarik dan penuh puitis..
eheheee

outbound malang berkata...

kunjungan gan.,.
bagi" motivasi.,.
Orang miskin bukanlah seseorang yang tidak mempunyai uang,
tapi ia yang tidak memiliki sebuah mimpi.,
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.,