Rasa Cinta Kita Seperti Manisnya Epal Merah


Assalamualaikum..

Baru terjaga dari tidur usai sembahyang Maghrib tadi, tiba-tiba perut kembali meragam dengan sakit yang sama, terjaga terus dari tidur.. Baring tak boleh, duduk tak senang, berdiri pun tak selesa..  I wonder why.. Hurm..

Memang tak dirancang.. Nasib voucher buku 1 Malaysia masih bersisa RM50.. Nampak saja tajuk terus aku angkat dan menuju ke kaunter.. Haih.. Apa pun yang terjadi, walau masa berlalu dan meninggalkan kita, epal selalu ada dekat di hati dan dalam ingatan aku.. Walaupun mungkin dah jadi kenang-kenangan, pada aku masih lagi sukar nak lepaskan dan jadi kenangan.. Masih segar terus dalam ingatan..

"Merah cinta epal.."

Hmm.. Esok dah nak pulang ke Melaka lagi, kena tidur awal dan rehat cukup-cukup, makan ikut waktu supaya kejadian seperti 2 hari ini tak berlaku lagi.. It's really uncomfortable.. Can't really tolerate, rasa nak keluarkan saja perut.. Hehe..

Sambung rehat dulu.. Good night.. Assalamualaikum..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.