Sejuk Beku! Frozen! | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Sejuk Beku! Frozen!

Leave a Comment
Assalamualaikum.

Dah dua tiga hari hujan turun kadang lebat kadang renyai. Alhamdulillah. Hujan itu kan rezeki. Namun ada sesetengah tempat telah dibanjiri air dan situasi agak mencemaskan dan teruk juga kebelakangan ini. Terus berdoa semoga semuanya akan baik-baik saja dan reda seperti sedia kala.

Melaka pula cuaca memang sejuk. Kadang rasa macam sejuk beku. Macam dah jadi frozen food pun ya juga. Dah beberapa hari ini memang tidur pun tak berkipas malah berselimut. Tidur pun lena, barangkali penat badan agaknya.

Suka hujan. Tenang, mendamaikan.


Esok pulang saja dari kerja nak angkut adik-adik tersayang tengok wayang. Cerita Frozen!!! Tak sabar nak tengok cerita kartun dan habiskan masa dengan adik-adik. Terapi stress orang kata. Habis semua seat twin aku borong. Selesa sikit.

Nanti kita cerita di ruangan lain pula berapa bintang untuk Frozen. Selamat berhujung minggu semua. Jaga diri. Jangan main hujan, nanti demam. Assalamualaikum.


0 Comments Here:

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.