Monolog #1 - Gembira Hanya Ilusi Cuma

Taken from Mr. Google

Kadang bila duduk berfikir, mengenang kembali kisah-kisah lalu, masa satu tahun dulu yang dihabiskan dengan juta-juta mesej ringkas yang dihantar, dibalas, diterjah pada seseorang itu sebenarnya hanya sia-sia.. Perasaan yang mulanya memang kosong dan hanya sekadar suka-suka seharusnya dibiar terus begitu.. Bukan mula diisi dengan harapan dan mimpi-mimpi tentang masa depan..

Orang kata, jika seseorang itu serius terhadap kita dan menganggap kita akan menjadi sebahagian dari hidupnya dia, maka dia akan bertekad, terus dan terus ada tanpa jemu dan lelah.. Satu tahun itu, dan mungkin lebih, adanya dia sentiasa dengan pesanan-pesanan ringkasnya, buat aku berubah pendirian diri.. Dari suka-suka, aku mula memendam rasa..

Namun kini, bila berfikir kembali, serasanya aku patut sedar diri.. Segalanya pada dirinya dia, mungkin satu tahun lebih yang sentiasa ada dia itu adalah "Having Fun" saja.. Having fun.. And that's it.. End of story..

Sesungguhnya ada gembira itu yang hanya ilusi cuma..

Selamat malam.. Assalamualaikum..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.