Alhamdulillah | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Alhamdulillah

4 comments

Assalamualaikum..

Hari ini hari Jumaat.. Penghulu segala hari.. Hari ini juga telah jadi satu hari yang bahagia dan manis dalam kenangan hidup aku sebagai seorang Cahaya Yang Riang Gembira.. Hee.. Akhirnya, setelah sekian lama menunggu, dan setelah hampir mencecah 2 bulan bekerja, aku telah mendapat gaji pertama aku sebagai seorang penjawat awam.. Perasaan gembira tak terhingga yang sukar dibayangkan..

Alhamdulillah.. Usai saja kerja pada pukul 10 pagi tadi, walaupun mata mengantuk, tetap ku gigihkan juga diri mencari bank yang terdekat.. Aku siap mencari sampul raya lagi.. Pulang saja ke rumah, aku serahkan sedikit pada abah, pada emak dan juga adik-adik.. Perasaan itu memang sukar digambarkan kan? Perasaan dapat berbakti pada kedua orang kita selepas sekian lama mereka menjaga kita.. Aku bersyukur sangat atas pemberian dariNYA ini..

Sepanjang hari ini, aku tersenyum saja.. Yang penting, kena mula menyimpan.. Mana tahu tak lama lagi ada perancangan nak kahwin ke.. Ekeke.. Macam ada calon.. Okaylah, sampai sini saja.. Selamat berbuka puasa semua..

Jaga diri.. Assalamualaikum..

4 Comments Here:

saya berkata...

Boleh raya sakan ar tahun ni :)

ELFarahin berkata...

Cahaya Kegembiraan follow sini~ :)

nursarah puteri berkata...

happy for you! Alhamdulillah.

Rosmansham Alias berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri.. maaf zahir batin

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.