Kita Mulakan Dengan Bismillah

Assalamualaikum.. Salam pagi Isnin.. Hari ini, adalah sebuah lembaran baru lagi dalam kehidupan kita.. Bertambah sehari lagi usia kita.. Kita buka langkah dan menapak dengan Bismillah.. Semoga hari ini lebih baik dari semalam.. Setiap detik yang kita lalui, biarlah ada makna.. Moga disebaliknya akan terpahat kenangan dan memori yang indah-indah dan baik saja.. Mudah-mudahan.. =)



Disebalik makna coretan ini, khas aku dedikasikan buat teman jiwa yang saban waktu dulu setia menjadi Penyebab Senyuman Dalam Rahsia dan tak jenuh melewati hari-hariku dengan seribu satu gelagat kartunnya.. Hari yang bakal menjadi satu lagi hari kebesaran dalam hidupmu, tahniah dari aku untuk kamu.. Semoga titik kehidupan yang ini membuka jalan luas lebar yang beriring kesenangan dan kejayaan, tak lupa juga, kebahagiaan, di masa depanmu.. Selamat bergraduasi.. =)

Hey! Nah, ini hadiah istimewa dari aku untuk kamu.. Lebih istimewa dari teddy bear dan bunga tapi tak boleh lawan epal.. Haha.. Enjoy the day..

And to dear readers.. Have a great days ahead and enjoy it.. Kita mulakan hari ini dengan Bismillah.. Sampai lain waktu semua.. Assalamualaikum..


HEART SPEAKS : Been listening to Back At One over and over again.. *wandering in her own wonderland*

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
monday blues kak...
hukhuk
mr.syazwan berkata…
epal???????

wah!

FARHANA DAN EPALNYA

=_=
farhana berkata…
Mulakan hari dgn bismillah. I like!

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.