Kita Mulakan Dengan Bismillah | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Kita Mulakan Dengan Bismillah

3 comments
Assalamualaikum.. Salam pagi Isnin.. Hari ini, adalah sebuah lembaran baru lagi dalam kehidupan kita.. Bertambah sehari lagi usia kita.. Kita buka langkah dan menapak dengan Bismillah.. Semoga hari ini lebih baik dari semalam.. Setiap detik yang kita lalui, biarlah ada makna.. Moga disebaliknya akan terpahat kenangan dan memori yang indah-indah dan baik saja.. Mudah-mudahan.. =)



Disebalik makna coretan ini, khas aku dedikasikan buat teman jiwa yang saban waktu dulu setia menjadi Penyebab Senyuman Dalam Rahsia dan tak jenuh melewati hari-hariku dengan seribu satu gelagat kartunnya.. Hari yang bakal menjadi satu lagi hari kebesaran dalam hidupmu, tahniah dari aku untuk kamu.. Semoga titik kehidupan yang ini membuka jalan luas lebar yang beriring kesenangan dan kejayaan, tak lupa juga, kebahagiaan, di masa depanmu.. Selamat bergraduasi.. =)

Hey! Nah, ini hadiah istimewa dari aku untuk kamu.. Lebih istimewa dari teddy bear dan bunga tapi tak boleh lawan epal.. Haha.. Enjoy the day..

And to dear readers.. Have a great days ahead and enjoy it.. Kita mulakan hari ini dengan Bismillah.. Sampai lain waktu semua.. Assalamualaikum..


HEART SPEAKS : Been listening to Back At One over and over again.. *wandering in her own wonderland*

3 Comments Here:

Lelaki Ini berkata...

monday blues kak...
hukhuk

mr.syazwan berkata...

epal???????

wah!

FARHANA DAN EPALNYA

=_=

farhana berkata...

Mulakan hari dgn bismillah. I like!

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.