Happy Ending

*All pictures taken from Mr. Google*

Assalamualaikum.

Dah masuk hujung minggu dah rupanya kita ya. Masa sekarang memang cepat benar meninggalkan kita. Rasa macam satu hari seperti satu jam. Orang-orang yang malas, macam aku, memang akan ketinggalanlah. Heh.


Hari ini aku bangun tidur dengan senyuman dan perasaan yang seronok. Mimpi malam tadi memang sekali dalam seribu kali. Bermimpi macam mana diri disayangi, dibelai, dijaga, diambil berat dan dibahagiakan. Haha. Ayat tak boleh belah. 

Dalam mimpi itu, aku tahu aku sentiasa senyum. Aku rasa bahagia sangat. Aku yakin itu. Di tangan aku, tak lepas dengan telefon bimbit kesayangan. SMS masuk tak henti. Dia hantar, aku balas. Aku hantar, dia balas. SMS yang remeh, perihal-perihal kecil tapi cukup buat diri rasa dihargai. Dari pagi hingga ke malam. Bila pulang dari kerja, sampai di rumah, ada saja kejutan, atau apa-apa saja yang buat diri rasa gembira selepas seharian penat bekerja. Sebelum masuk tidur, pasti ada panggilan telefon ucapan selamat malam untukku dengan suara yang mampu buat kita jatuh cinta berjuta kali walaupun pada hakikatnya pemanggil itu hanya berbaring di sebelah kita. 


Namun celik saja mata, aku tak mampu lagi mengingat wajah si jejaka yang aku panggil ABANG itu, yang aku cium tangannya setiap kali pergi kerja dan balik kerja, yang sentiasa buat aku tersenyum.

Tapi apa yang tinggal dan masik berbekas adalah perasaan gembira, bahagia dan sebuah senyuman yang masih lagi berada di bibir saat menaip entry ini. Haha. Gilakah aku.

Semoga satu hari nanti jumpa kisah bahagia mereka, a happy ending. Happy weekend people. Take care. Assalamualaikum.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.