Rasa Campuran


Assalamualaikum.

Dah nak pukul 6 oii. Tapi belum boleh balik lagi. Kerja melambak lagi. Saja try test update blog dekat office. Haha. Sambil menyambil orang kata.

Tadi singgah Quill Mall. Ternampaklah benda kesukaan aku - KEDAI ROTI. Aku memang kaki roti. Suka gila. Rambang mata kalau masuk 3 kedai, kedai roti, kedai gadget, kedai buku. Haha. Tapi make sure, dah mencekik berjenis-jenis roti, lari-larilah sikit ya bakar apa patut. Aku pun semenjak pindah KL, lately baru nak mula exercise balik. Raya nak kurus!! (Impian 5 tahun lepas eh)

Oh! Balik pada cerita kita tentang rasa campuran. Satu kepantangan aku, bila roti yang aku beli, roti yang manis, tiba-tiba dia rasa sos, dia rasa sambal, memang terbakar jugalah. Haha. Sebab bagi aku roti manis bercampur dengan rasa selain dari yang manis, it's a big NO NO!!! Rasa macam "meh". Tahu tak "meh"? Haha.

Okay, itu aje nak conteng dan bebel. Haha. Tata titi tutu. Assalamualaikum.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?