Sakit Mata.. Sakit Leher.. Sakit Pinggang..

Assalamualaikum Malaysia.. Salam satu blogger di pagi Isnin yang ceria.. Ekeke.. Sebenarnya entry pagi ini malam semalam aku taip, masa ini jam menunjukkan pukul 2 pagi.. Masuk malam ini, dah malam ketiga aku berjaya tak tidur malam.. Antara kerja-kerja yang aku buat:


1) Sibuk menghasilkan buku seperti buku merah di dalam gambar..


2) Untuk menyiapkan buku tersebut, aku kena edit report-report yang dihantar dan total kesemuanya ada 300+ muka surat dengan menggunakan Microsoft Word.. Hoho..


3) Makanya juga, dah 3 malam berturut-turut aku menghadap komputer tanpa tidur yang cukup.. Semuanya sebab due datenya HARI INI.. Tahniah!! Aku tak siap lagi.. Ada 10% lagi..


Luahan hati aku: Aku dah kata aku tak mahu jadi chief editor.. Korang lantik juga.. English aku bukannya hebat tahap dewa..


Akibatnya: Aku mendapat satu pakej SAKIT seperti tajuk entry.. Bravo bravo!!





3 malam tanpa tidur yang cukup ini jugalah aku sangat gembira sebab ditemani epal merah buat penawar duka.. Huhu.. 6 biji yang aku beli habis dalam 3 hari.. Waaa.. Sedih-sedih.. Kena beli lagilah gamaknya..


Kesimpulannya, hujung minggu aku kali ini tiada erti.. Cume menambah lingkaran hitam pada mata saja.. Sob sob.. Sure sepanjang minggu ini, aku pergi kelas berjalan tutup mata.. Muahaha.. Okey.. Tata semua.. Nanti aku blogwalking ya.. Till then, take care.. Assalamualaikum.. =)


P/S: Oh TIDUR.. Aku rindu kau setengah mati.. T_T




FOOT NOTE: Harap kerosakan mata aku tak bertambah teruk.. Aku TAK MAHU pakai cermin mata..

Ulasan

azuan berkata…
tidur aje ke yang dirindunya...wakaka
@azuan tido jekkkk laaa.. ape lagi.. haha.. :p
Hizami Li berkata…
hehe.
tu la.
zami pun bz pulak skrg neyh.
bz jln2.
adeh.
:)
Jard The Great berkata…
tidur sebelum zuhur.. la la la.. sempat tu
Shahada Fauzi berkata…
berjalan tutup mata??hehe..bahaya tu doc..kang terlanggar tiang..

semoga lepas hntr buku merah itu..doc dapat qadha tidur yang dirindui itu..hehe..take care..
pal7 berkata…
lepas ni qada' balik ok..

*rindu setengah mati?..hmm
zulkbo berkata…
salam..
makan epal je erk?
diet yang sihat
Suraya I. berkata…
buku merah tu ape?report ke?

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.