Nasib Mereka Berdua Tak Ada Janggut Sejemput..

Assalamualaikum semua.. Salam tengahari.. Dah mamam semua? Heee.. Sorry sangat-sangat sebab tak habis-habis dengan entry janggut.. Nak buat macam mana, suka.. Wakaka.. Cerita berlaku Khamis lepas di Restoran Jejantas Sungai Buloh, baru sekarang nak share share.. Maklumlah, masih terkedu.. Wawawa.. *poyo*





Tak minat pun.. Tak pernah ambil tahu pun.. Cuma sekali sekala dengar gosip mereka berdua.. Siapa lagi, Zaquan Adha dan Aidil Zafuan.. Kembar yang hot.. Adil Zafuan satu waktu dulu dengan kes kahwin lari dengan Rita Rudaini.. Zaquan Adha pula hangat dengan gosip cinta dengan Ayu Raudhah.. Huh.. Aku memang tak minat.. Cuma aku tahu mereka berdua pemain bola sepak negara.. Titik noktah..


Tapi Khamis lepas terserempak dengan "beliau".. Aku tak pasti siapa antara dua, Zaquan atau Zafuan.. Haha.. Dan dalam mata aku masa tu nampak seorang saja sebab dia menghadap ke arah aku.. Ekeke.. Beliau memakai baju kuning dan dikeliling 3, 4 orang lagi kawan-kawan yang berpakaian sama..


Ketika kejadian, aku sedang memandu.. Dari jauh, nampak macam kenal.. Dekat-dekat.. Aku pun jerit kecil saja.. Zaquan Adha!!! Pada hal tak tahu siapa, Zaquan ke Zafuan.. Balun saja.. Oh!! Beliau sangatlah kacak secara realitinya okey.. Haha.. Sempatlah bertentang mata sekejap walau ada cermin menghalang.. Setengah saat kot.. Wakaka.. Housemate aku duduk sebelah, mula-mula cool.. Aku ingat dia tak hairan.. Elok-elok lepas je, dia menjerit lagi kuat dari aku.. Terkejut badak aku.. Aigoo.. Peminat rupanya.. Haha..




Haish.. Nasiblah mereka berdua tak ada janggut sejemput ya.. Wakaka.. Macam-macam orang dah aku jumpa di Restoran Jejantas.. Tak lama dulu, terserempak dengan bekas Menteri Besar Perlis, Datuk Shahidan Kassim.. Heee.. Next time harap-harap dapat jumpa Gerard Butler, tak pun Shah Rukh Khan.. Ekeke.. Okey.. Mahu lunch.. Assalamualaikum semua.. =)




FOOT NOTE: Agak-agak ada ke orang mula bela janggut sejemput lepas baca entry aku? Hurrrmmm.. *dalam mood berfikir panjang* Ekeke.. =p

Ulasan

fndrocka berkata…
shahdian kassim pun kacak dalam dunia realiti ke
Syazana berkata…
haha.pasni boleh jumpa shahrukh khan kot. ahaha

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?