Perutusan Khas Untuk Kamu Sayangku

Terharu terharu.. Atas pemilihan Joegrimjow untuk entry It's All About Joegrimjow And The Number 22.. Terima kasih Joe.. Semoga hasrat kamu untuk tersenyum di hari jadimu tercapai dengan kasih sayang dari semua blogger.. Heehee.. =)


Joegrimjow menyuruhku memilih tempat dan mengajak sesiapa saja.. Heehee.. Dan di sini aku ingin membuat perutusan khas.. Cewah.. Macam golongan diraja ke apa.. Special invitation untuk aku buat kamu.. Tempatnya pastilah di Kuala Lumpur untuk kemudahan semua.. Kalau Ipoh takut tiada yang dapat datang.. Huhu.. Pastikan samada bulan 6, 7, 8 atau 9 ini anda semua meluangkan masa okey.. Siapa tak sudi terima pelawaan aku, aku merajuk.. Huhu.. ;(




Aku akan mengajak 3 orang rakan.. Dan aku mahu buat jemputan khas untuk 11 orang blogger yang tersayang.. Yang selalu ada dengan aku.. Juga bersama Cahaya Yang Riang Gembira.. Silalah terima pelawaanku ini ya.. Ngee.. 7 orang blogger wanita dan 4 orang blogger lelaki..


1) Jardness.com

2) Deep In My Heart

3) Dunia Sebelah Zara

4) Where I End And U Begin (adik angkat tersweet)

5) Hidup Yang Penuh Warna Warni

6) Miss Lolly's Page

7) Jari Jemari Menari-nari (mari-mari turun KL)

8) Metamorfisme Diri

9) Mimpi

10) Kaki Ku Di Pipimu

11) Jantan Keparat (adik angkat termacho)



Juga untuk mana-mana blogger yang mahu join, marilah.. Meriahkan makan malam indah bersama Joegrimjow.. Kita bagi Joe kenangan paling indah sebelum dia pulang semula ke Sheffield.. Ngeee..


P/S: Mana tahu kalian boleh jumpa Cik Tanah.. Ekekeke.. *I Like*


Last but not least.. Terima kasih sekali lagi buat Joegrimjow.. Heehee.. That's all for now.. Tata titi tutu.. Take care.. =)

Ulasan

nora berkata…
erkk..
ada sekali ae.segann ~ blushing
td gurau2 je la.xsangka nyah

timachih ~ kalau la cuti ku panjang
T_T

insyaallah..
fana :)


sayang u ketat2


muah.










tahniah XD
farhana berkata…
Sudah kuagak anda pasti menang
Tahniah =)
Ibu Ammar berkata…
weet.weet! sayangnya pada kamu. mekasih kerana menjemputku hadir bersama makan-makan dengan rakan2 bloggers sempena birthday joegrimjow. terharuuuuuu!
Adziim berkata…
haha~
rasa dh ko menang psl entry nmpk sngt bgus, ikut joe dri awal2 blog. serba serbi sejarah joe dibongkarkan.
:)
rhapsody LiN berkata…
iA.. i'll b there.. hikhik..

trimas sis~
:))

congrats!!
joegrimjow berkata…
eherm ehem
rm200 je cik farhana, bukan rm2000
hehe
xpe, kot2 balik ni bertambah kaya, bleh blanje semua. haha, doa doa ya ;)

yg plg pentg, tarikh, sebab ku nak set ku nye tarikh jugak

kot2 xfree kan tarikh yang dirasakan sesuai tu ;)

pape
tahniah n mmg entry tu bestt
saye kerink berkata…
wahahah best nye makan ramai ramai!
btw, congrats sis. ;]
chokio_nia berkata…
slamat bertemu..=)
Tanpa Nama berkata…
aku terasa mcm aku pown menang weeeeeeeeeeeeeeeeeee~

kalau aku seronok2 je tapi malas pegi ko kecik ati x?
tapi memang aku seronok mcm menang pertandingan lak hahahah

tahniah2!

insysAllah aku kalau xde hal ada keberanian aku pergi

BTS
Mohd Sukur Ibrahim berkata…
nak ikut...mcm best je..
Tanpa Nama berkata…
wah2!!!!!!!
suke2!!!!!
arap la dapat pg!!!!
nak jmpe akak ku!!!!
shuke2!!!!!!

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?