Aku Akui Dia Buat Aku Jatuh Cinta Berkali-Kali..

Ya.. Cinta lagi.. Jatuh cinta lagi.. Inilah dia.. Kalau sekali sudah mula menjiwang, demam menjiwang pasti melarat berhari-hari.. Haha.. Apakan daya, jiwang dan aku tak mampu lagi dipisahkan.. Tapi.. Jatuh cinta aku bukanlah jatuh cinta macam dulu-dulu, belum sampai seru cinta pada aku lagi.. DIA yang buat aku jatuh cinta berkali-kali pasti juga pernah melakukannya pada gadis-gadis lain.. Ya.. Pujaan ramai kerana kekacakannya.. Kelawakannya.. Tapi dia bikin aku jatuh cinta bukan pada dirinya.. Tapi lagu nyanyiannya dalam video ini.. Usai menonton episod ini terus aku ke 4shared untuk mencari lagu oldies ini.. Jom layan.. Really enjoy watching it, funny and entertaining.. Sayang sekali, tak boleh embed di sini.. Huhu.. Untuk tonton, klik link di bawah.. No worries, will open up in a new tab.. Heehee..


Supernatural - Jensen Ackles


Survivor kumpulannya.. Tajuk lagunya Eye Of The Tiger.. Rock betul.. Haha.. Berminat nak download, klik saja pada tajuk lagunya.. Buat peminat cerita Sylvester Stallone yang bertajuk Rocky pasti pernah juga mendengar lagu ini.. Heehee.. Anyway, enjoy lagunya.. Take care.. Assalamualaikum..



P/S: Selesai mendownload You're Beautiful, kini demam Supernatural.. Susah kalau banyak sangat benda menarik, rambang mata masuk website ini.. Heehee..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.