Anda Rasa Anda Dah Cukup Hot?

Tarikh 11 April menyaksikan Cik Muda Sara mengeluarkan entry tentang lelaki-lelaki hot alam maya dari kaca mata dia sebagai seorang gadis remaja.. Remajakah? Hehe.. Itu baru part 1.. Belum keluar lagi part 2, 3, 4 dan mungkin sampai 5.. Gadis hot lagi.. Hoho.. Memang tak disangkal lagi, part 1 ini menyaksikan jejaka-jejaka blog yang belajar di luar negara.. Ariff Shah, Joegrimjow dan Zack Zukhairi.. Frankly speaking, mereka memang hot..



Jika pilihan diletakkan di tangan anda, apa ciri-ciri lelaki-lelaki alam maya yang mungkin anda rasakan boleh menjadikan beliau seorang yang hot? Cik Muda Sara dengan pilihannya, anda pula bagaimana? Kalau aku, lelaki-lelaki hot alam maya adalah lelaki yang mampu buat aku tersenyum.. Tepuk dada, tanya hati.. Setakat masa aku menulis entry ini, dicampur ditolak didarab dan dibahagi tempoh aku berblog, ada DUA lelaki alam maya yang benar-benar hot di pandangan mata aku.. Tetap setia menapak di hati dari dulu sampai sekarang.. Ooppss.. Bukan skandal, cuma mereka hot di mata aku.. No cintan cintun okey..


Oh ya.. Cikgu Math (betul ke Cikgu Math ek?) yang seorang dari UPSI ini aku rasakan mungkin akan jadi hot suatu hari nanti.. Erk.. Atau mungkinkah memang sudah hot? Hee.. Meet our boy next door, Cikgu Hizami Li..


Hey hey.. Takkan lelaki-lelaki alam maya saja.. Gadis alam maya tak layakkah digelar hot? Sementara menantikan keluarnya entry gadis-gadis hot alam maya dari Cik Muda Sara, siapa gadis alam maya yang hot di pandangan mata anda? Kenapa anda rasa dia hot? Hanis Zalikha itu sudah pasti dalam minda anda.. Lagi? Farhana Cahaya Yang Riang Gembira ke? Ahaks..




Apa-apa pun, kita semua tetap hot walau siapa jua kita.. Yeah.. Kita blogger yang hot.. Haha.. Majulah berblogging untuk jadi hot.. Eh.. Silap kot.. Majulah berblogging untuk kemajuan agama, bangsa dan negara.. Till here, take care semua.. Jaga diri elok-elok.. Assalamualaikum..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.