Entry Yang Tak Sudah..

Buat dear Ain yang termacho sebab setia menanti.. Heehee.. Maaf lambat, aku sembelit sikit nak wat sambungan kepada entry ni.. Haha..


Sambungan masih senyum di kaki.. Haha.. Ada yang kata apakah? Ada sambungan macam telenovela.. Ada pula sebut tentang bertunang.. Paling hebat, memuji aku pandai mengarang.. Hahaha.. Buat yang menanti, inilah entry penyudah.. Aku dah tak larat senyum sampai ke telinga.. Juga tidak larat menanggung hati yang berbunga-bunga.. Heehee..




Aku suka yang oldies.. Seriously, I'm one of those who is a big fan of oldies.. Tapi oldies apakah??? Daripada hari tu oldies, oldies dan oldies.. Pasti ramai menyangka angka 35 itu ada sesuatu.. Kalau aku kata tiada kene mengena.. Macam mana??? Hehe.. Okey okey okey.. Sila jangan baling aku dengan telur tembelang, tomato juga botol kaca.. Aku tak bersalah!!!




Kisah itu mungkin akan jadi kisah aku.. Satu hari nanti.. Siapa tahu.. Kan? Heehee.. Terima kasih buat kawan eden.. Namanya Kak Bai.. Haha... Thanx sebab sudi share secebis kisah hidup dia dengan aku.. Itu kisah dia.. Cerita dia.. Tentang dia dan si dia 35.. Kisah yang buat hati aku berbunga walau bukan aku yang melaluinya.. Haa.. Apakah??? Juga yang buat aku senyum sampai nak terkoyak bibir comel ini.. Haha..



Oldies? Oldies? Apa yang oldies? Heehee.. Matchmaking session.. Pilihan ibu pilihan ayah.. Itu kan classical method untuk cari jodoh.. Am I right? Oldies ape.. Maknanya juga, bercinta lepas berkahwin.. Pilihan keluarga.. Hmmm.. Mungkin ramai prefer bercinta sebelum kahwin.. Eh silap.. Nikah kot.. Kan??? Masing-masing ada pendirian masing-masing tentang isu cinta sebelum atau selepas nikah.. Bagi aku.. Ibu dengan ayah sentiasa inginkan yang terbaik untuk kita.. Betul tak?


Sampai penghujung entry.. Aku masih lagi tersenyum.. Heehee.. Selesai sudah episod telenovela yang meleret-leret.. Ending tak menarik??? Tak happy ending??? Hehe.. Ini bukan ending.. Tapi permulaan kepada suatu fasa yang lebih indah dalam hidup.. Perhaps..


Happy weekend.. Enjoy holidays semua.. Tata.. Assalamualaikum semua..





FOOT NOTE: Sekarang sibuk melayan Berdiri Seorang Perindu.. Oldies lagi.. Heehee.. Entry ni dah habis dah.. Dah sudah.. Dah dah.. Hee..



Ulasan

wah....kita pernah berbicara tentang ini suatu ketika dulu...sampaikan kamu mahu terus menghubungi ibu unutuk mencari jodoh buatmu...wah...nampaknya masih lagi seperti dulu ya...

tak kisah la pilihan keluarga atau sendiri ...yg penting niat nya ikhlas dan bahagia selamanya...♥♥♥
chokio_nia berkata…
fuiyoh..nek lagi name aku..haha..
hurmm...so aku rase, ko ikot pilihan mak ayah ko la ne??tu la ape aku phm..ayat ko bunge2 sgt lah..haha..

pape pon aku harap ko bahgie..=)
Dak Wan® berkata…
Congrats! Setelah prequel 2 episode berjaya juga memulakan ceritera nie.... hehehe.
asliani ahmad berkata…
hehe..
ku ingat pe td...

best2 kalo pilihan mak ayah...
nak2~
=p
hysman berkata…
uik..cik Hana yg menggatalkan dirinya..hehee..nape suka yg oldies beb??melepas gwa..hahaa..pesal berpengalaman yer..ooo..nakal kamu..hehehe..
amin moga cik Hana wanabe ditemukan jodoh yg oldies gold year..hahahaa..:p
~saje guraww.. ;)
Kuwe berkata…
ekeleee.

35 je punnn.

hm.35 apakah? haha. alah.kan pilihan ibu itu lebih berkatt.
Sufy berkata…
nice blog...eheee..oldies tu cam menarik plak..apekaaa??
Unknown berkata…
buat la telenovela lagii :)
Naz berkata…
kiranya kamu ni sukakn yg klassik2 la ni yer. pokcik teringat zaman2 kaset sebelum zaman vcv dan dvd. hehehehe...
Aainaa.. Yup.. Penah borak psal ni kan dulu kala.. Hehehe.. Skang pn masih lagi begini.. Haiyoooo.. ;)
Ain.. Haha.. Nama ko lagi sbb ko setia mnunggu di sini. Muahahaha.. ;p

Aku akan ikut ckap mak ayah laa kalau depa ade prancangan utk aku.. Tp bkn skang.. Sbb takde calon lagi. Muahahahaha.. ;p
Dak Wan.. Hehehe.. Maceyyy2.. Erk.. Mcm ape plak kan.. Hehe..
Asliani.. Hehe.. Igt ape tu dik.. Hehehe.. ;p

Best kan? Akak pn rase mnarik.. Huhu..
Budak kentang.. Hang suke suki jek pggl gue gatai.. Hang tu pn sama gak eh.. Jgn nak gatai2 gak.. ;p

Ku suke lagu oldies, cara oldies utk cari jodoh, bkn org oldies.. Tapi kalau jodoh ape salahnye kan.. Hahahaha.. ;p

Lorr.. Kamu yg mlepaskan gue dulu, gue carik lain laaa.. Kah kah kah.. Thanx doakan ku jumpe jodohku.. Gold year pn gold year laa kalau dah itu takdirnya.. Ngee.. ;)
Kuwe.. 35.. Mnariksss kan??? Hehehehe.. Betul.. Berkat itu yg kita cari dlam satu hubungan. ;)
Sufy.. Thanx singgah dear.. Oldies laaa.. Hehehehe.. ;)
Cik epal.. Baik.. Akan cobe dan cobe lagi yek.. Hehehe..
Pokcik Naz.. Yup.. Saye suke klasik.. Lagu2 klasik.. Yg pnting klasik.. Sbb ade value yg susah nak carik.. Heehee.. Betul tak pokcik???

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?